Imkliva
Бриф
Як пераадолець «страх» у сферы страхавання?
Страхавая кампанія «Гарантыя» шмат гадоў паспяхова працавала ў сегменце В2В. Прыйшоў час выходзіць у В2С і станавіцца хуткім і кліентаарыентаваным правадніком у сваёй сферы.
Наш кліент усведамляў, што ў вачах спажыўцоў многія страхавыя кампаніі выглядаюць аднолькава: нэймы пабудаваныя ў асноўным на акронімах і змяшчаюць у сабе частку «страх» у канцы слова, прадуктовая прапанова практычна не адрозніваецца. Каб вылучыцца, «Гарантыі» трэба было змяніць імя і абзавесціся некласічнымі для катэгорыі атрыбутамі брэнда.
Нейм
Imkliva — нестандартны беларускі нэйм, у якім ёсць дынаміка, рытм і меладычнасць.
Новая назва распавядае пра адпаведнасць запытам сучаснага рынку, аператыўнасці працы каманды.
Называем бренды
своими именами.
своими именами.
Закажите нейминг у лидеров отрасли прямо сейчас.