Imkliva
Imkliva
Бриф
Як пераадолець «страх» у сферы страхавання?

Страхавая кампанія «Гарантыя» шмат гадоў паспяхова працавала ў сегменце В2В. Прыйшоў час выходзіць у В2С і станавіцца хуткім і кліентаарыентаваным правадніком у сваёй сферы.

Фабула брендинг

Наш кліент усведамляў, што ў вачах спажыўцоў многія страхавыя кампаніі выглядаюць аднолькава: нэймы пабудаваныя ў асноўным на акронімах і змяшчаюць у сабе частку «страх» у канцы слова, прадуктовая прапанова практычна не адрозніваецца. Каб вылучыцца, «Гарантыі» трэба было змяніць імя і абзавесціся некласічнымі для катэгорыі атрыбутамі брэнда.

Фабула брендинг
Нейм
Imkliva — нестандартны беларускі нэйм, у якім ёсць дынаміка, рытм і меладычнасць.

Новая назва распавядае пра адпаведнасць запытам сучаснага рынку, аператыўнасці працы каманды.

Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Называем бренды
своими именами.
Закажите нейминг у лидеров отрасли прямо сейчас.
Фабула брендинг