Пацалункі-падарункі
Пацалункі-падарункі
Бриф
Журавіны ў цукры — знакаміты беларускі прадукт, які часта выбіраюць у якасці сувеніра для сяброў і родных за мяжой.

Ягады не толькі смачныя, але і карысныя — іх з гонарам можна назваць сапраўдным беларускім суперфудам.

Фабула брендинг

Пасля паспяховых гадоў працы з ГМ кліент прыйшоў да неабходнасці пашырыць лінейку і аб'яднаць усе пазіцыі пад брэндам, які распавядзе пра перавагі нацыянальнага суперфуду.

Фабула брендинг
Фабула брендинг
Нейм
«Пацалункі-падарункі» — беларускае імя, якое перадае аўтэнтычны вобраз брэнда.

Нэйм, створаны з двух сугучных паміж сабою словаў, што адрозніваюцца толькі двума гукамі, распавёў аб каштоўнасці ягады як натуральнай крыніцы вітамінаў і мінералаў. Гэтую ідэю мы працягнулі развіваць у айдэнтыцы. Унутры ўпакоўкі змешчаны тэкст, што падкрэслівае філасофію брэнда:

«У вашых далонях — натуральны скарб беларускай прыроды.  Сабраныя ўручную, нашыя ягады ўвабралі ў сябе ўсю моц і веліч некранутага лесу. Кожную ягадку лашчыла прамяністае сонейка, пеставала родная зямля, люляла свежае паветра.

Беларускія лясы і балоты — спрадвечная скарбніца здароўя, з якой чэрпалі прыродную моц нашыя продкі. Захоўваючы традыцыйныя народныя спосабы выробніцтва натуральных прысмакаў, мы зберагаем нашу культуру, бо няма народу без памяці продкаў».


Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Называем бренды
своими именами.
Закажите нейминг у лидеров отрасли прямо сейчас.
Фабула брендинг