Pole Kvetak
Pole Kvetak
Бриф
Што рабіць, калі ў знакамітага брэнда ў якасці імя — катэгорыя? Калі ён хоча быць пачутым, але размаўляе без словаў?
Гэта кейс пра стварэнне нэйма легендарнай гандлёвай маркі «Беларускі лён» ад Аршанскага льнокамбіната — нацыянальнага скарба без вербальнага аблічча. Прадукцыя захапляла якасцю, але сам брэнд маўчаў. Мы далі яму голас і імя, якое запамінаецца.
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Што рабіць, калі ў знакамітага брэнда ў якасці імя — катэгорыя? Калі ён хоча быць пачутым, але размаўляе без словаў?
Нейм
«Прыродная раскоша простасці. Прыродная раскоша натуральнасці» — такое пазіцыянаванне мы стварылі на падставе даследванняў. Яно прэзентуе нацыянальны беларускі брэнд, што не патрабуе вычварнасці: ён самадастатковы, як сама прырода, якой абавязаны сваім паходжаннем. Новая назва павінна была адлюстроўваць сутнасць брэнда: сапраўднасць, глыбіню, пяшчоту і сувязь с каранямі.
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Pole Kvetak — гэта хараство беларускіх кветак, пяшчота і сіла нашай зямлі.
Так з’явіўся нэйм Pole Kvetak — словазлучэнне, што гучыць як радок з песні. У ім — родная зямля, жывая памяць продкаў, кветкі дзяцінства і светлыя ўспаміны. Яно адлюстроўвае імкненне брэнда ствараць вырабы, якія ўвасабляюць чысціню, пяшчоту і сілу роднай зямлі. А папярэдняя назва «Беларускі лён» у выніку трансфармавалася у падрадкоўнік — вербальны арыенцір, які падтрымлівае нацыянальную ідэнтычнасць і забяспечвае пераемнасць.
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Назву падтрымлівае і развівае слоган «Мой родны лён» — адсылка да класікі беларускай літаратуры, да тэкстаў, што засталіся ў памяці з дзяцінства.
Слоган адразу ўключае патрэбныя асацыяцыі: гонар, цеплыню, прыроднасць. З яго дапамогай мы праклалі сцежку для вербальнай камунікацыі брэнда. Адсюль і яркія пасылы, якія раскрываюць Pole Kvetak з розных бакоў: «Сэрцу мілыя тканіны», «Ласкавага ільну замілаванне», «Прырода маёй душы», «Натуральна і кранальна». Гэтыя фармулёўкі ствараюць лексічную палітру брэнда — не толькі інфарматыўную, але і сэнсавую, эмацыйную.
Фабула брендинг
Назву падтрымлівае і развівае слоган «Мой родны лён» — адсылка да класікі беларускай літаратуры, да тэкстаў, што засталіся ў памяці з дзяцінства.
Мы сінхранізавалі ўсе праявы брэнда — ад этыкеткі да сайта, ад дыялогу з пакупніком да прэзентацыі для партнёраў. Слова стала правадніком: праз яго Pole Kvetak распавядае пра сябе, выклікае давер, стварае атмасферу. Таксама мы распрацавалі платформу и стратэгію камунікацыі, стварылі яскравы вобраз — «Стыліст хатняй утульнасці». Гэта брэнд, які не толькі прапануе тканіны, але і ўплывае на лад жыцця, дзе прыгажосць — у простасці, а сапраўднасць — у кожным слове.
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Называем бренды
своими именами.
Закажите нейминг у лидеров отрасли прямо сейчас.
Фабула брендинг