Prapanova
Prapanova
Бриф
З чаго пачынаецца давер? З першага слова.
Перад намі стаяла задача сфармаваць аснову камунікацыі аўтацэнтра, дзе можна набыць аўтамабілі з прабегам. Асабліва важна, каб брэнд размаўляў з кліентам на яго мове: з разуменнем, павагай і яснасцю.
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Нейм
Prapanova — гэта не толькі пра аўтамабілі. Гэта пра пачатак новага шляху.
Мы заклалі ў назву простую, але вельмі моцную ідэю — Prapanova гучыць як натуральны працяг размовы з кліентам. Гэта слова стварае ўражанне шчырай парады ад чалавека, якому давяраеш. Гэта не прадукт, навязаны кліенту, а запрашэнне зрабіць выбар свядома, спакойна і ўпэўнена.
Слова «прапанова» мае добры эмацыйны рэгістр: яно мяккае, зразумелае, і пры гэтым гучыць з павагай. У ім няма агрэсіі, але ёсць актыўнасць. Яно лёгка транслітэруецца, добра выглядае як візуальны элемент і гучыць міжнародна, захоўваючы нацыянальную ідэнтычнасць.
Фабула брендинг
Ёсць патрэба — ёсць Prapanova.
Назва стала базай для распрацоўкі слогана «Аўто нанова», які падкрэслівае галоўную эмоцыю кліента: радасць ад абнаўлення і пачуццё руху наперад. Мы працягнулі раскрываць ідэю і ў камунікацыйнай сістэме брэнда. Кожная фраза працуе на ўмацаванне даверу і эмацыйнай сувязі: «Ёсць патрэба — ёсць Prapanova», «Хай сэрца кіруе», «Павага. Падтрымка. Прапанова». Гэтыя пасланні сталі часткай жывой мовы Prapanova — чалавечнай, цёплай і натхняльнай. Мовы, якая супакойвае, калі кліент прыходзіць з трывогай, і натхняе, калі ён гатовы зрабіць крок наперад.
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Фабула брендинг
Называем бренды
своими именами.
Закажите нейминг у лидеров отрасли прямо сейчас.
Фабула брендинг